Logi sisse
Sisene sotsiaalvõrgu kaudu:
Parooli meeldetuletus
Üks hetk!
Andmetöötluseks võib kuluda veidi aega: palume teid mitte millelegi klikkida ega seda lehekülge sulgeda; oodake tulemust.
Unustasite parooli?
Kasutaja autoriseerimine

Soovitused kampaania läbiviimiseks

  1. Põhimõte «sööge, kallid külalised, niikuinii tuleb ära visata» ei tööta: ärge kunagi pakkuge igavaid, teistele mittevajalikke kaupu ja teenuseid. Ainult kõige parem, kõige maitsvam, kõige suurepärasem! Teil tuleb võita armastus esimesest silmapilgust!

  2. Seisukoht «me peame töötama kahjumiga» on ekslik: see on reklaam, mitte hulgimüük. Parem saada 500 uut klienti, kaotades 100 eurot, kui jääda kõigest ilma, säästes sada eurot.

  3. Ärge koonerdage! Teenindage klienti, kes on ostnud midagi kaks korda odavamalt, kolm korda kallimalt! Klient, kes tunneb teenuse headust, toob teile täie hinnaga tagasi. Ja vastupidi: tundes end «allahinnatuna», unustab teid igaveseks.

  4. Telefon kiirendab kohtumist: inimene külastab enne ostmist kindlasti teie kodulehte või helistab teile. Järeldus on ilmne: koduleht ja 24 h töötav telefon on asendamatud!

  5. Ostja armastab silmadega: erksad ja pilkupüüdvad reklaamid meelitavad alati. Ei ole võimalik müüa põrsast kotis. Aga seda mõistate ka teie, eks ole?

  6. Ärge jamage hindadega! Hea nimi maksab palju ja see saavutatakse aastatega. Antireklaam on aga alati kiire ja tasuta. Sellele samale laiale auditooriumile.

  7. Sundige konkurenti ostma just teilt! Tehke nii, et konkurent ei suudaks vastu panna ning ostaks teie kauba või teenuse. Olete selle juba saavutanud? Tähendab olete teinud kõik õigesti!